onsdag 5. desember 2007

Ingrid







Navn: Ingrid Berge

Født: 12.10. 90

Status: Singel

Liker å gjøre utenom orientering: Gå på ski når det er knallføre og sol! Også er det veldig gøy å danse! Ellers liker jeg alt moro man kan gjøre med venner!

Løpt siden: Stort sett hele livet. Startet min karriere barbeint i småtrolløypa! Ble herdet der...

Planer for i vinter: Jeg skal gå masse på ski og bli skadefri! Skal selvfølgelig også møte opp på mange tyrving-treninger i vinter! Og i påsken drar vi til Frankrike... blir så bra det!
Ellers i vinter skal jeg leke i snøen, drikke kakao og kose meg inne!! =)

Mål for året: Bli mer stabil, løpe masse løp og ha det gøy!

Meritter: NM gull natt 2007, nr. 9 i Craft Cup 2007

Svakheter: Litt for usikker når det gjelder veivalg. Kan dessuten fort miste litt konsentrasjonen

Styrker: blitt bedre på inn og utløping av postene i år.

Forbilder: alle som er bedre enn meg ;)

Favorittreningsform: Rolig langtur med orienteringsvenner

favorittdistanse: Mellomdistanse

Ingen kommentarer: