tirsdag 11. desember 2007

Hanna


Navn:
Hanna Kristine Lindseth

Født:
18.02.91

Bosted:
Lommedalen
Men jeg er faktisk halvt O-dalsk! Synd ikke alle o-løperene var samlet i O-dalen. Da ville det vært det kuleste stedet. Jeg er og halvt trøndersk da, hvis noen lurte.

Skole:
Valler

Status:
Venter på prinscharming

Liker å gjøre utenom orientering:
Drikke kakao - spesielt på vinteren når det er kaldt - , spise moren til marianne sine skoleboller (de er de beste), henge med venner. Også liker jeg å sove. Elles er alt som er gøy gøy(:

Løpt siden:
Ca 12 år. Men det går også rykter om at jeg har løpt småtroll en gang i tiden.

Planer for i vinter:
Prøve å ikke skulke Tyrving-intervallene, selv om det kan være fristende. Mamman min og jeg skal også gå den prestisjetunge Ingalåmi, for de som er så pingler at de ikke orker den lange birken. Men det er for all del langt nok for meg, særlig for de muskuløse/muskelløse armene mine. (Kanskje jeg skal begynne å trene litt mer?)
Gateløp med tyrving er også kult, så du ser meg der, hvis du kommer;)
Også gleder jeg meg veldig til påskesamling i Fontainebleau i Frankrike(:

Mål for året:
Lære meg å konsentrere meg i o-løypen, ha bedre flyt, løpe fortere, finne bedre veivalg, bli venn med kompasset, og alt annet som hører med.

Meritter:
(O-festivalen o7 nr. 6, HL o6 & o7 nr. 13 & 12)

Svakheter:
Konsentrasjon og ihvertfall bushe.

Styrker:
Å være glad, selvironi.

Forbilder:
Alle.

Favoritt treningsform:
Rolig langtur.

1 kommentar:

Anonym sa...

Meget inspirerende!!! Loooove UUUUU!!!!!! Giiiid! klemZi