onsdag 5. desember 2007

Live




Navn: Live Lindemark

Født: 20.10.90

Bosted: Asker

Skole: Wang Toppidrett

Status: Jeg er veldig singel.

Liker å gjøre utenom orientering: Akkurat som Ida liker jeg å le av ikke morsomme ting. Også liker jeg å trene andre ting enn orientering, f.eks langrenn:) Jeg liker også å være crazy med venner. Det er gøy. Viktigst av alt er kaker. Ja, det er viktigst. Nest viktigst er å trene lange turer med musikk alene, da har jeg det morsomst med Queen i ørene!! Det tar av. Også liker jeg å bli sliten. Det var det. Men jeg liker også mange andre ting (Venner, Afrika, Skolen:P)

Løpt siden: Jeg hadde bein.

Planer for i vinter: Først og fremst skal jeg bli bedre på ski og gå masse renn. Deretter skal jeg bli svært smart. Spesiellt i fysikk, men også i matte. Resten skal jeg ha det gøy, veldig gøy.

Mål for året: Komme på orienteringstrening. Når jeg har klart det skal jeg "få kontroll". Dvs, løpe saktere, se oftere på kartet og chille på langstrekk. Tror ikke jeg klarer det.

Meritter: Eeevig langt nede på HL 2003, 1. plass i 2005, eevig nede igjen i 2006. 1.plass og 3. plass i interkretskampen (JA det er en meritt Ida!). 2007, fint lite å skryte av.

Svakheter: Dårlig konsentrasjon og ta veivalg (veldig dårlig). Ellers har jeg ingen svakheter;)

Styrker: Jeg er ganske god på å bushe faktisk. Også er jeg god på å henge.

Forbilde: Det er mange.

Favoritt treningsform: Laaangt og HARDT.

Favorittdistanse: Jo lenger jo bedre, selvom jeg er best på sprint.

Ingen kommentarer: