fredag 26. desember 2008

Bingo-sprint & Tyrving Awards

Jeg fikk ikke med meg Tyrvings juletradisjon med Bingosprint og Tyrvingawards fordi jeg var syk. Men jeg har likevel fått med meg en del rykter om det som skjedde i år.

Furu, Rev og Ulv hadde pønsket ut en skikkelig lur Bingosprint i år som vanlig... Ettersom jeg skjønte gjaldt det å være litt kjent i nærområdet og å være klartenkt oppi toppen. Forskjellige steder skulle finnes ut i fra stikkord og rebuser, og noen drinker fikk løperne også servert underveis. Mine kilder sier at det var IDA som trakk det lengste strået, og kom i mål før alle, både landslagsutøvere og seniorløpere! GRATULERER! Håper du ble vel premiert!

Som vanlig var det flere kåringer etterpå, vinnerne i år ble:

Årets dameløper: Ingunn Weltzien

Årets herreløper: Audun Weltzien

Årets juniorløper: Bjørn Ekeberg

Årets "komet": Morten Saue

Årets Stafettløper: Torbjørn Sagberg

Årets coach og ildsjel: Arne Tiltnes

Årets prestasjon: Audun Weltzien (3 gull og kongepokal under NM-uka)

Årets ungdomsløper: Marianne Engseth

Ingen kommentarer: