mandag 15. juni 2009

hva skjer nå?

:::SOMMERFERIE:::

Da er ihvertfall jeg (ida) og ingrid b ferdige med videregående, og mange andre begynner å blir ferdige med skoleåret rundt om i norge.. synd for de som må jobbe, men sommer er jo sommer likevel!

Hva skjer fremover for jentene nå?

Mine planer er ihvertfall O-festivalen, Italia, O-ringen, NM Ultra og Danmark samling. Og innimellom putter jeg inn masse norsk hytte-kos i ved fjord og i fjell!

Og bare for å nevne det: GUTTA BLE NR 16 I JUKOLA!

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Ja! endelig ferie! Noe av de samme planene som Ida! Jeg skal snart til Kroatia,så litt av o-festivalen, Italia og etter det blir det vel litt hytteturer (Oringen kanskje?). Så flytter jeg til Trondheim!

GOD SOMMER ALLE SAMMEN! Bli spreke i sommer ;)

Åsa sa...

Så gøy, nå har dere våknet ur eksamens tåken! Jeg er i jobb og o-festival tåken, men takk vare Cassie så får jeg motionert greit likevel. Mine planer er prøveløping på o-festivalen, sen dolomiterna og sen etter vert NM! Og 25-manna såklart. Og, ja, det er neste år det gjelder.

Cassie sa...

Jeg har kommet meg rundt 3xVM testløp i helg - ikke med all verdens fart, men ting går framover. Om 3 dager reiser jeg til Ecuador på bryllupsreise, så det blir et lite opphold med trening, men i august er jeg tilbake og Åsa og jeg har planer om å kjøre "formtoppingsintervaller" for å være i knallform til NM-uka. Alle er velkommen selvfølgelig. Synes vi skal satse på å ha 2 bra lag til NM-stafett!