mandag 23. november 2009

søndagslangtur..

..i Bymarka. Slik søndager skal være.

Sto opp, sykla til Moholt, satte meg i bil, kom fram til skihytta, møtte tilfeldigvis på Tess, og fikk følge på tur! Tess var litt sprekere, og løp først en time med meg før hun løp postplukken fra onsdag. Jeg nøyde meg med timen, men tok en liten ekstra tur opp på Gråkallen, og nedover på myrene rundt. Skikkelig Trøndervær med duskregn og vind var ikke å forakte!
1.30 var akkurat passe, dog ikke særlig sprekt. Fikk 1t med kjemi-lesing i kald bil mens jeg ventet på gutta som løp 13 km egentegna løype i Bosbergheia.

Rett hjem til WC stafett fra Beitostølen og norsk seier!

NICE

2 kommentarer:

Anonym sa...

NICE!

Taz sa...

Kul Ida. Skikkelig trening :) Sånn lesing gir ivertfall meg motivasjon!
Selv løp jeg intervaller til Brunkollen mandag og tyrving trening "intervall light" igår. Måtte passe på kusinen min som var med og hade Taz i strikk rundt magen. Taz har blitt et monster til trekkhund!