fredag 31. oktober 2008

Over litt mindre av Skauen

For oss få treningsklare jenter byr høsten på mye rart. Løping i skogen på snø eller ski i skogen på grus - uansett trening å bedrive!

Og, som den hardbarka jenta jeg (Ida) er, bestemte jeg meg for at 14,6 km orientering over eiker skauen ville passe bra som en start på treningsåret 08/09.
Den gang ei. Værgudene ville annerledes, og jeg måtte krype i støvet og erkjenne at med snø rundt anklene ville jeg bare klare å komme meg over litt mindre av skauen med stil.
D17AK lyder ikke bra.

Men - fikk med meg Åsa. Nå skal vi bli spreke!!!

Den strategiske planen fra treneren lyder: " Nedover på sti skal du løpe fort. Alltid. Når du løper på sti skal du alltid ha rask frekvens på bena. Dette gjelder alltid og uansett! "

Sånn så det ut i fjor:

Info: http://www.tyrving.idrett.no/calendar/view_entry.php?id=1146&date=20081101

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Lykke til jenter! =)

Anonym sa...

Takk! Vi startet raskt, men blev halvveis ikappløpt av Arne, Don og Kjersti. De er veldig spreke syns jeg! Arne vant og er sikkert veldigt fornøyd ;) Ida tryna, men håper kne og rompe blir bra.