søndag 2. november 2008

SNØ OG SKI

Etter at den ene halvdelen av min skiglade familie allerde hadde hatt 3 skiøkter denne helgen, ble også jeg (ingrid) fristet til å finne frem fjorårets skiutstyr.

Turen gikk fra Skansebakken i Sørkedalen, og etter å ha gått et lite stykke på beina, kom jeg inn til vinterlandskap og relativt fine skiforhold. Med bra feste og super glid var det en deilig følelse å gå på ski igjen, og formen virket ikke såå dårlig som jeg hadde fryktet. Turen ble bare på en snau time, for jeg må fortsatt være litt snill med leggene mine. Men det var uansett deilig å komme seg ut og få opp litt puls. Så kanskje en ide til dere andre som har løpeforbud for tida (?) Så får vi se hvor lenge snøen ligger...

Også Rannveig og Anniken skal ha blitt observert på ski i dag fra Sørkedalen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Så bra med snøoppdatering! Jag og Taz var på ski langtur i Sollihøgda. Eftersom jeg aldri vart der før så parkerte jag feil.... Vi gikk i tråkk i 20 minutter før vi fann lysløypen med helt okej pakkad snø. Det var så kosligt! Har gjerne sellskap av noen av dere på neste tur. Nå vet jag at Taz allerede har otroligt bra kondis og lett klarer en fin tur.