tirsdag 4. november 2008

Noen ord fra Tirsdags trening

Ikveld var vi to Bejbs på tisdagstreningen i tillegg til noen sterke fossiler å helt vilt spreke smågutter å junisar. Å ja, bara så ni vet så er Tone og jeg forsatt bejbs, vi er ikke så gammle som dere tror. Jeg (Åsa) og Marianne løpte ivertfall 5 stk intervaller på Jongskollen. Det var gøy og idag tok vi revansh på fossil gjengen, lett!  Fast så tidlig i uppstartstreningen har musklerna ikke funnet sin plass ennå, så det føltes litt som gummibein. Som avslutning løp vi til "Skipperbakken" og løp der tre maksdrag. En veldig bratt bakke! På siste draget kørte jeg duell mot Kaare. Jeg tapte på de siste 10 meterne..... denne gangen. Men var deilig å kjenne helt blytunge bein. Folk hengde som håndkler på staketet ved mål, så skal det være :)

1 kommentar:

Anonym sa...

savner tirsdagsintervall... Jeg kommer nok snart igjen! =)

Har tenkt på det jeg også, Åsa... Dere bør jo også være offisielle tyrvingbeijbs! :p Så er bare kjempefint om dere legger ut innlegg, lager profiler osv.. =)