lørdag 27. mars 2010

Spring kup

En oppdatreing fra danmark et sted. Her har vi det bra, Vi spiser god mat. her har gutta funnet en fin plass og spise på... og det nyter utsikten...

Vi har løpt to løp (Åsa og Zeusza). Nattsprint igår. Etter at Bjørn og Åsa kjørte og kjørte og letade og letade for å finne samlingsplass som man ikke skiltet til så misset Bjørn starten. Hvorfor skilte til samlingsplass... alle vet jo hvor det er!? .....
Jeg rakk presis og farta iveg. Gikk sådär, to poster måtte det letes tilsammen 5 min etter, men fant go flyten ivertfall. Ble en 5:e plass med 33 min på 3,8 km. Zeusza løp in på 36 min.


Idag var det WRE langdistanse. Jeg våkna piss forbanna. En gjeng fjortis svensker som var fulle(sikker for første gang) sto ute å skreik utenfor vårt rom store deler av natta. Og som om inte det var nokk så sto de klokka 06.00 og tutet med bilen og skreik fordi en av dem forsovet seg til dems homo fotballtrening.

Men vel ute i den danke skov var det veldig gøy. Synes det gikk bra og kom i mål fornøyd, med kun 2 minutters rot ved sommerfuglen og en drøy minutt forsvant ved en annen post. I mål etter 65 min får man slengt i trynet miss punched. Ja, man skal sjekke alle koder hele tiden...
Zeusza løp også 9 km på 65 minutter uten å kjenne av hælen. Men litt vondt etterpå. I morra er det stafett. Vi får se hva vi gjør, kjenner løpinga i benen nå, og snart drar vi til Åhus der Rannveig møter opp.
Maybe det kommer nå kart etter vert...

Ingen kommentarer: