lørdag 10. oktober 2009

25manna oppdatert med bilder

1.laget ble nr 41! Bra løping av alle Tyrving-jentene!
Det var kjempe gøy og ALLE i verden som ikke løp 25manna kan angre!
Det var sol
Det var raskt terreng (De beste gutta løp på under 5/km!)
Det var vanskelig (men ikke for tyrving-jentene)

Nå er vi slitne og laddar for 25manna fest med pizza og øl!

Bilder neden og resultater kjem...Ettersom Vi andre jenter løp 3:e etappe så ble det bare bilder på Ida, men Idas etappe ble deremot godt dokumentert.

Her kommer Ida in for runding. Ser fresh ut og er konsentrert. Cirka en minut forann finnes det fire lag å jakte på...

Ida har stemplet ved siste posr og 10 meter forann løper OK Kåre. Det er opplagt til spurt og kjære bror hjelper til litt....
Spurten er igang...
Lengst bort er Ida ikapp og forbi Ok Kåre, vi har kapret den viktige 41:e plassen!
Ida er fornøjd etter å ha vunnet spurten over et lag som viste seg å bli disket...

3 kommentarer:

Brunogblid sa...

Bra jobba!

Jeg løp terrengløp på Lopud. Det tok 24 minutter, men var bare 5,8 km, og gikk på fin sti/trapper/betongvei. Angrer litt på at jeg ikke løp 25manna, men angrer ikke på at jeg løper for en klubb som kan stille lag i sånne stafetter!

fred. /torgeir

Taz sa...

Så fine ord Torgeir =) Neste år er du med igjen!

Benedicte Elsrud sa...

Hallo. Jeg har lest litt på bloggen deres, og jeg skal til undersøkelse hos en ortoped på fredag. Jeg har antakelig noe som heter apartment Syndrome eller noe i den duren. Jeg har hatt smerter i leggene i flere år, og jeg driver aktivt med ski. Også lurer jeg veldig på hvordan operasjonen var, og hvordan ting ble etterpå? Var du lenge ute av trening? Og oppererte du begge beina? Dette er spørsmål til Ida :-)
Hadde vært super fint med svar på mail(benelsruud@live.no)

Mvh
Benedicte Elsrud